12. maaliskuuta 2013

ripaus sinistä


Olen pitkään kärsinyt sinisen meikin jättämästä negatiivisista kasari-ysäriviboista, mutta tänä keväänä olen lämmennyt sinisävyisille eyelinereille ja luomiväreille uudestaan. Sinisen sävyjä aina suositellaan ruskeiden silmien korostukseen, mutta en ole ottanut vinkeistä vaaria kammoni vuoksi. Sähkönsininen ja muut kirkkaat eyelinerit näyttäisivät olevan taas silmämeikkimaisemissa muodinkin puolesta. Vielä kun oppisi käyttämään ja tuntemaan itsensä sieväksi noin kirkkaassa meikissä! Kyllä minä eilen jopa keskustakierrokselle uskaltauduin tällaisessa tällingissä.

Vielä on muuten tämän vuorokauden loppuun asti aikaa osallistua Clarins BB Skin Perfecting Creamin arvontaan!

kuvat 1 2 3 4 5 6
Joko te olette löytäneet kirkkaansävyiset eyelinerit? Kauheeta vai kaunista?

13 kommenttia:

  1. SININEN ON IHANAA!
    Tuo on sulle tosi ihana meikki, korostaa sun silmiä ja varsinkin niiden muotoa todella hyvin :) Mikä luomiväri sulla on käytössä tuossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jätinkin tarkoituksella alaluomet rajaamatta, jotenkin smoothimpi näin :)

      Luomiväri on Coastal Scents 88 Ultra Shimmer -paletista. On muuten monikäyttöinen paletti ja hyvät pigmentit, eikä edes kovin kallis! Ainoa vaan, että shimmerit alkaa kyllästyttää, pitäis jossain vaiheessa hankkia tuo mattaversio.

      Poista
  2. Ihana meikki! Kaunista siis! Mitä sun huulissa on? Ihanan näköiset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Simppelit meikit tuppaavat toimimaan kasvoillani paremmin :)
      Huulissa on Make Up Storen huulipuna Prairie. Oranssinpunainen läpikuultava puna, josta jätin sävyä aavistuksen, puuteroin hieman ja heitin vielä huulirasvan päälle :)

      Poista
  3. Mitä luomiväriä käytit tässä meikissä? Haluaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytin Coastal Scents 88 Ultra Shimmer -paletista yhtä tai kahta sinistä. Tää tai joku muu CS-paletti ois niin sinun hankittava! :)

      Tuolta löytyy koko valikoima: http://www.coastalscents.com/makeup/palettes/eye-palettes.html

      Ostin omani kun minusta tuli luomiväriharakka ja piti päästä kokeilemaan kaikkia eri sävyjä. Nyt huomasin, ettei tuossa oo läheskään kaikkia sävyjä.. Aika vähän tosin nykyään värejä luomille lätkittyä.

      Poista
  4. Sininen on ihana väri, mutta vissiin kannattaa ainakin minun käyttää jotakin muuta kun on jo siniset silmät. :')
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On totta, ettei hirveästi sinistä meikkiä näy sinisilmäisillä (ainakaan googlettelulla), mutta lilaan taittava sähkönsininen vois minun mielestä toimia sinisimmuilla kivasti :)

      Poista
  5. Mäkin haluaisin ruskeat silmät, kun niiden kanssa kävisi mikä vain luomiväri :D Ihana meikki.

    VastaaPoista
  6. Mä oon kateellinen sulle ruskeista silmistä, sillä tosiaan siniset (tai mulla siniharmaat) ovat silmienvärinä vähän rajoittavat meikkaamisen kannalta :/ Vihreätkin ois paljon kivemmat.

    Mut kiva meikki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä taas unelmoin taannoin sinisistä tai vihreistä silmistä, koska ruskeat silmät jotenkin tunkkaistaa kaiken. Siniset simmut tekisi kokonaisilmeestä jotenkin freesimmän ja kevyemmän. Nyt tosin oon jo alkanut olla melkein sinut niiden elementtien kanssa, jotka mulle on luotu. Ja oikeastaan on tosi ihana, että kaikilla on omat uniikinväriset silmät :) Sultakin siis varmasti löytyy oikein ihanan spesiaalit siniharmaat silmät!

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita <3