9. lokakuuta 2012

need some inspiration?

Hetki vain, pian se alkaa.
Ai mikä? No tämä:

 
Itse olen äimän käkenä. Miten upeannäköiseen ja laadukkaaseen konseptiin olenkaan päässyt mukaan. Visuaalisille ihmisille tämä blogien lukutapa on entistä herkullisempi. Unohtamatta sitä, että blogeja voi seurata myös ihan normaaliin tapaan.


Myöhemmin lokakuussa Inspiration avaa ovensa kaikille. Sieltä se minunkin 122:n lukijan blogini löytyy

Olen saanut testata Inspirationin beta-versiota ja käynyt valehtelematta joka päivä ihastelemassa ihastuttavia uusia blogilöytöjä. Inspiration on myös innostanut minua bloggaajana kehittämään sisältöä ja miettimään mikä näyttäisi paremmalta. Rakastan valokuvaamista, mutta kuvat eivät aina tule edukseen näillä ilmaisalustoilla. Haluaisin myös postata kuvat isompina ja mahdollisimman tarkkoina, joten jotain on keksittävä.


Ps. Kirjoitin tämän "mainoksen" omasta vapaasta tahdostani, koska olen niin innoissani konseptista! :)

4 kommenttia:

  1. > Sinulle on tunnustus blogissani. ♥
    (http://mella-lili.blogspot.fi/2012/10/tunnustus-kuka-olen.html)

    VastaaPoista
  2. Sinulle on tunnustus :)

    http://talkandbake.blogspot.fi/2012/10/who-i-am-who-am-i-who-i-am-who-am-i.html

    VastaaPoista
  3. Kiitos neitokaiset :) Teen heti kun ehdin!

    VastaaPoista
  4. Kivaa kun pääsit tollaiseen mukaan! :)

    Oon maininnut sun mun blogissa Metallic 4 life-lakan tiimoilta <3

    http://saracupcakez.blogspot.fi/2012/10/soffb-katjamaria-metallic-4-life.html

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita <3