27. heinäkuuta 2012

day 21: inspired by color


IsaDora Wonder Nail 721 Moroccan Blue
+
Flormar Miracle Colors U28

Flormarin U28 on yllättävän moniulottinen holo/glitterlakka, jota tajusin vasta nyt päällystää värilakan kanssa, upea lopputulos minusta. U28:ssa yhdistyy vaalean violetin, sinisen ja kultaisen sävyisiä hippuja haalean violetilla pohjalla.

Moroccan Blueen olen täysin rakastunut. Kuten IsaDoran lakat yleensä, myös tämä levittyy leveän sudin ansiosta vaivatta ja mikä parasta - peittää täydellisesti jo yhellä kerroksella! Ja mikä oikeastaan vielä parempaa - mokoma maksoi  vaivaiset 2,37e Kicksin alessa. 

 

Ja mistä tällainen syvän sinisen inspiraatio sitten kumpusi? Luonnosta.
Olen himoinnut mustikka-apajille jo monta viikkoa!

kuva
Kynsilakkahaasteen 21. päivä.

2 kommenttia:

  1. Sullahan on kiva blogi! Tykkäsin tutoriaalista ylempänä ja nää kuvat on nii huikeita - tarkkoja - kulmikkaita tai pyöreämpiä. Ilo silmälle, jään lukijaks. Ja tietty puhut ihan uuttakin asiaa välillä - minulle outoa, niin haluan tietty tietää lisää kaikesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, miksi olin missannut tämän kommentin! Suurkiitos :)Mulla ei ehkä vielä kynsienkoristelu- ym. taidot oo huipussaan, niin yritän kompensoida sitä muilla ominaisuuksilla :D Lämpimästi tervetuloa vain lukemaan!

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita <3