21. syyskuuta 2010

7 faktaa


Kiitos Supi, joka miut taggasi mukaan :)

Minusta tuntuu, että olen kertonut blog(e)issani kaikki paljastettavat faktat itsestäni :D Mutta koska on kyselyiden tekeminen on aina yhtä kivaa, koetan keksiä jotain erikoisempaa tai ajankohtaista…

1. Käyn nyt ensimmäistä kertaa oikeissa päivätöissä. Olen opiskellut koko elämäni ja nyt on sellainen hyvä fiilis, että ihan jees välillä olla suorittamatta liikoja ja saada rahaa. Rahhoo!

2. Uskon Jumalaan ja Jeesuksen verityön voimaan. En käsitä muita vaihtoehtoja maailman synnystä tai ruumiin kuoleman jälkeisestä elämästä tai ihmisen tarkoituksesta tai moraalista tai rakkaudesta…

3. Edelliseen liittyen, kaikki rukoukset, joita ikinä olen Jeesuksen nimeen pyytänyt, ovat toteutuneet melko lyhyessäkin ajassa. Se on minulle yksi hyvin konkreettinen todistus Jumalasta.

Lyssna på Awesome God by Michael W. Smith

4. Olen auttamattomasti blogivillityksien vietävissä. Esim. nyt himottaa ripsienpidennykset ja graffitipäällyslakka.


(kuva)

5.
Olen aika ylpeä savon murteestani. Tai mitä karjalloo lie. Ei yhttään kainostuta huastella savvoo jossain tsadin kulumilla. Verbaalin murteen takia myös tekstiin tulee luonnollisesti joskus miuta ja siuta. Joskin riippuu aina keskustelukumppanista, nykyisin nimittäin tuntuu tuo mä ja sä olevan herkässä, kun ei jaksa viänttää joka sannoo ja pitäs noppeesti yrittää solkata. Olis aeka veikkeetä kirjottoo tälleen. Saisittako työ tolokkuu?

6.
Olen ajatellut naimisiinmenoa viimeisen kuukauden ajan enemmän kuin koko elämäni aikana. Ja ihanpa tosissani.


(kuva)

7. Aaaar, vaikea keksiä! No, olen 168cm pitkä/pätkä. Lame? Joo.

Jätän nakituksen väliin, tehköön ken tahtoo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita <3